فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


مرگ قذافی درس عبرتی برای دیکتاتور ها

بالاخره حاکم پر ادعای لیبی جان خود و پسرانش و سرنوشت خانواده اش را فدای زیاده خواهی و حس برتری جویی های شیطانی اش کرد و پس از ویران ساختن لیبی و کشتن انسانهای بی گناه بدست انقلابیون به درک واصل شد . این عاقبت  داشتن کبر و غرور و خصلت حیوانی استبداد است . پیروزی ملت لیبی بر حکومت ظلم و جوز بر همه مسلمانان مبارک باد . اکنون جبر زمان راه جهنم را بر صالح و ملک فهد و آل خلیفه و ملک عبدالله در حال هموار کردن است . ولی چه خوب می شد که مسلمانان آیران شمالی در باکو و گنجه و لنکران و سومقائیت و ناردالان و ... بر حاکمیت لائیک آن سرزمین می شوریدند و الهام علی اف را از تخت نوکری صهیونیست ها به زیر می کشیدند و مقدمات بازگشتشان به آغوش ایران را فراهم می ساختند .

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: جمعه 29 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

میلاد امام رضا (ع) مبارک باد

بنام خدا

میلاد باسعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام  امام هشتم شعیان را به عاشقان ولایت و امامت از صمیم قلب تبریک عرض می کنم .

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

ارسال اطلاعات رادارهای ترکیه برای اسرائیل

ارسال اطلاعات رادارهای ترکیه برای اسرائیل

 
یک روزنامه چاپ ترکیه از ارسال مستقیم اطلاعات رادارهای سپر موشکی مستقر در این کشور به اراضی اشغالی پرده برداشت. 
به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه "حریت" چاپ ترکیه فاش کرد، اطلاعات بدست آمده بوسیله رادارهای هشدار سپر موشکی مستقر در این کشور، بصورت مستقیم برای رژیم صهیونیستی ارسال می شود.

این روزنامه به نقل از یک مسئول ارشد آمریکایی تایکد کرد که حتی اطلاعات ویژه آمریکا نیز برای تل آویو فرستاده می شود.

البته آمریکا در پایگاه اینجرلیک ترکیه برای خیرات خرما مستقر نشده است .  از طرفی اظهارات اردوغان در مصر ، که ملت مصر را به روی کار آوردن یک حکومت لائیک ، دعوت کرده بود و دشمنی ترکیه با سوریه ، که به همراه ایران و لبنان در خط مقدم مبارزه باصهیونیسم است را اگر کنار هم بگذاریم مجهول معادله حل می شود . یعنی نباید فریب دولتمردان ترکیه را که مثلاً مدعی اسلامگرایی هستند را خورد . فضولباشی

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

یک بیانیه درباره بازی ایران ـ بحرین
در آستانه مسابقه فوتبال بین ایران و بحرین، گروهی از جوانان انقلابی بیانیه ای را در این مورد منتشر کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
قال رسول‌الله صلّی‌ الله علیه و آله و سلّم: «من سمع مسلماً ینادی یا للمسلمین فلم‎یجبه فلیس بمسلم»
ملت بزرگ ایران...
اکنون چندین ماه از آغاز بیداری اسلامی و حرکت ملت های ستمدیده برای رهایی از چنگال استعمار خارجی و استکبار داخلی به راه افتاده است و مردم کشورهای مختلف از خواب چند صد ساله بیدار شده اند.
مردم بحرین هم در چندین ماه اخیر به مانند سایر ملت های آزاده برای تحقق خواسته های خود دست به تظاهرات زده است ولی با واکنش و سرکوب شدید عمال آل خلیفه و آل سعود مواجه شده اند.
چه جوانان و چه نوجوانانی که علی اکبر وار و چه کودکان و چه نوزادانی که علی اصغر گونه به دست مزدوران وهابی به شهادت رسیدند تا امروز در سکوت مرگبار سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر، کربلایی دیگر با حمایت آمریکا به راه افتد و شیعیان و محبان واقعی اباعبدالله از دغل‏بازان و ریاکاران آشکار شوند.
اینک لحظه ‏ای خود را به جای مظلومان بحرین بگذارید، امروز ناموس شیعیان به دست رژیم جنایتکار آل سعود و ال خلیفه هتک حرمت شده و ما منتظر اعلام حمایت سازمان های دولتی هستیم، آیا صدای هَل مِن ناصر یَنصُرنی را نمی شنوید؟!
به ورزشگاه آزادی خواهیم رفت تا در بازی فوتبال تیم ملی ایران و بحرین سکوت رسانه ای دنیا را بشکنیم به امید آنکه در روز قیامت شرمنده بانوی دو عالم نباشیم.
در همین راستا، از ملت قهرمان ایران دعوت می شود تا با حضور در ورزشگاه آزادی در روز بازی ایران و بحرین فریاد مظلومیت مردم بحرین را به گوش جهانیان برساند.
وعده دیدار ما: سه‏ شنبه ۱۹ مهر ماه ـ ساعت ۱8 ـ درب شرقی استادیوم آزادی.
گفتنی است بر مبنای قوانین فیفا حضور ما در استادیوم به هیچ وجه منجر به محرومیت تیم ملی ایران نمی ‏شود.
شایان ذکر است که وبلاگ جوانان دلسوز و انقلابی با عنوان بحرین مظلوم با آدرس http://mazlombahrain.blogfa.com در دسترس می ‏باشد.
ضمن حمایت از مردم مظلوم بحرین ، انزجار خود را از ددمنشی های آل خلیفه و آلسعود که بدست مزدورانشان در حق مردم بحرین و حجاز اعمال می شود اعلام می داریم . - فضولباشی
نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:ایران,بحرین, | موضوع: <-CategoryName-> |

مطلب آغازين

بسم الله الرحمن الرحيم

با اذن خداي مهربان و اصرار دوستان ، رونوشت وبلاگ فضولباشي در بلوگفا را به loxblog نيز تسري مي دهم  . با اين اميد كه مورد استقبال دوستان قرار گيرد . البته در سر آغاز اين وبلاگ نيز با صداي بلند به ضعيف بودن و گراني اينترنت در ايران معترض بوده و هستم . اما به قول دوستان سرباز در هواي سرد و گرم و روشن و تاريك ، در حالت سیری و گرسنگی بايد با دشمنان ايران و اسلام بجنگد . و همين جمله مرا قانع كرد تابه دشمنان قسم خوره و مكار ايران و اسلام در وبلاگ هایم بتازم . و از آنجائيكه خودم را يك سرباز كوچك ايران اسلامي ميدانم  عليهذا از دوستان عزيزم نيز ميخواهم بدون هيچ عذر و بهانه اي ، وبلاگ ها و گروه هاي اينترنتي خود را فعال سازند و در اقتدا به ولی فقیه پاسخگوي دشمنان ايران بدون هیچگونه ملاحظه و مصلحت اندیشی دنیوی ، در  فضاي مجازي باشند . از مسئولین محترم ذیربط در اینترنت کشور هم می خواهم بدلیل اینکه دشمنان و معاندین در هر شرایطی از فیلترینگ ایران گذشته و پیفام ها و مطالب خود را در فضای اینترنت به کار بران ایرانی می رسانند بنا بر این استدعا دارم فضای اینترنتی بلاگ اسپوت و ... را برای پاسخگویی سربازان جنگ نرم به دشمنان و ضد انقلاب باز کنند . چرا که فیلترینگ ایران فقط دست کاربر ایرانی را بسته و دشمنان را آزاد گذاشته تا هرچه میخواهند بگویند و بنویسند بدون اینکه پاسخی دریافت کنند . در اولين مطلب ، اين وبلاگ را به تصويري از كربلاي معلي متبرك كردم تا با استعانت از خداوند بزرگ و شفاعت سالار شهيدان و علمدار كربلا ، من و ساير دوستانم در خدمت فرهنگي به ايران سربلند ، همواره با برخورداري از امداد هاي حضرت دوست ، موفق باشيم . برادر شما : فضولباشي   

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:فضولباشی,فیلترینگ, | موضوع: <-CategoryName-> |

3400 ميليار در دست 43 نفر! ؟

سلام . خبری در سایت تابناک درج شده بود که حیفم آمد بازدید کنندۀ محترم این وبلاگ نخواند و نداند . به راستی در ایران اسلامی چرا باید بیش از 70 میلیون انسان اسیر دست یک عده نو کیسه باشند ؟ چرا باید بعد از قریب به سی و سه سال انقلاب ، قادر به یک جهش انقلابی برای از بین بردن مفسدین اقتصادی در ایران نشده ایم ؟ لطفاً نظرات خودتان را در این باره بنویسید 

3/4هزار ميليارد تومان كشور در دست 43 نفر 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور گفت: 3 هزار و 400 ميليارد تومان از سرمايه&zwnj;هاي كشور در اختيار 43 نفر است.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور گفت: 3 هزار و 400 ميليارد تومان از سرمايه&zwnj;هاي كشور در اختيار 43 نفر است.

به گزارش خبرگزاري فارس در آمل، عزت&zwnj;الله يوسفيان&zwnj;ملا در آيين تجليل از مهندسان و مسئولان ديزل سنگين ايران در شركت دساي آمل گفت: مهندسان و فرهيختگان علمي كشور روز به روز در حال رونمايي از پروژه&zwnj;هايي بزرگ و كم&zwnj;نظير هستند كه در گذشته فكر داشتن چنين دستاوردهايي را حتي در فكر خود نمي&zwnj;گنجانديم.

وي با بيان اينكه بايد از اين استعدادهاي درخشان حمايت شود، افزود: بايد زمينه&zwnj;هاي لازم براي شكوفايي و بروز طرح&zwnj;هاي نوين را در كشور مهيا كنيم.

نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه از 220 هزار ميليارد تومان نقدينگي كشور، بيش از 50 هزار ميليارد تومان آن در دست بخش خاصي است، گفت: 50 هزار ميليارد تومان يك چهارم نقدينگي كشور است.

يوسفيان ملا كه خود عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور است در تشريح اين موضوع يادآور شد: 3 هزار و 400 ميليارد تومان در اختيار 43 نفر از يك بانك بوده و همچنين 2 هزار ميليارد تومان ديگر در اختيار 41 نفر است كه يا شخص خاص يا شركتي آن را در اختيار دارند.

وي افزود: شركت&zwnj;هاي مختلف با وثيقه&zwnj;هاي ناچيز وام&zwnj;هاي كلان دريافت كردند كه اعضاي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي ساعت&zwnj;هاي زيادي در هفته در حال بررسي اين مقدار مبالغ هستند.

يوسفيان ملا در بيان ارزش توليد موتور ديزل در كشور تصريح كرد: ما براي خريد موتور سنگين ديزل بايد 370 هزار يورو پرداخت مي&zwnj;كرديم ولي توليد موتور سنگين توسط مهندسان بومي و داخلي و بدون وابستگي به كشورهاي غربي در ابتداي سال جهاد اقتصادي نويدبخش آينده&zwnj;اي روشن براي كشور است.

وي يادآور شد: واقعا مايه مباهات و خوشحالي است كه شركتي ايجاد اشتغال كرده و در راه خودكفايي كشور در امر اقتصادي، توليد و صنعت گام برمي&zwnj;دارد.

نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس اين حركت بزرگ را پيروزي بزرگ دانست و گفت: همه ما تكليف داريم در بخش صنعت كمك&zwnj;رسان باشيم و بتوانيم گوشه&zwnj;اي از بار اقتصادي كشور را برداريم.

 

 

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

عدالتخواهي

خبري را از سايت خبري جهان نيوز برايتان درج مي كنم و قضاوت را به خود شما مي سپارم . ولي ناچارم اين را بگويم كه مگر اين طلبة جوان جز جاري شدن عدالت چيز ديگري ميخواهد ؟ آقايان مسئولين يا شعار ندهيد و يا اينكه عدالتخواهان را دريابيد . تا كي اين مملكت بايد بر اساس حفظ منافع و مصالح وابستگان نوكيسه و تاراجگر آقايان بچرخد ؟ فضولباشي

حجت الاسلام جهانشاهي كه سيصدو سيزده روز از تحصنش در حرم مطهر حضرت عبدالعظيم مي گذرد، گفت: تاكنون وظيفه ام را انجام داده ام و اگر مسئولان به مطالبات حقير پاسخگو نباشد تا زمان ظهور حضرت مهدي(عج) به اين راه ادامه خواهم داد.

حجت الاسلام عليرضا جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني كه اكنون در ضلع جنوبي حرم مطهر حضرت عبدالعظيم حسني(ع) سكني گزيده است، در گفت وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس گفت: شرايط منطقه و جنايات آمريكا در كشورهاي اسلامي نزديكي ظهور امام زمان عجّل الله تعالي فرجه الشريف را نويد مي دهد و همه ما مسلمانان به اين بهار جهاني اميدواريم.

وي با بيان اينكه دعا مي كند رضايت آن حضرت و نايب به حقش مقام معظم رهبري را جلب كند، تصريح كرد: همه ما بايد بدانيم اگر مورد رضايت حضرت آقا قرار نگيريم قطعا مورد رضايت امام زمان هم نخواهيم بود.


جهانشاهي در پاسخ به اين سؤال كه آيا قصد اتمام تحصن و بازگشت به سيرجان را ندارد، گفت: فكر ميكنم در اين مدت تنها به وظيفه ام عمل كرده ام و اگر مسئولان به مطالبات بنده پاسخگو نباشند تا زمان ظهور حضرت مهدي عجّل الله تعالي فرجه الشريف به اين راه ادامه خواهم داد.

بر پايه اين گزارش، حجت الاسلام عليرضا جهانشاهي چندي پيش به دليل مفاسدي كه در شهر خود در زمينه زمين خواري هاي كلان مشاهده كرد، اقدام به اعتراضاتي كرد كه عدم اعتنا به اين اعتراضات وي را ناگزير به راهپيمايي از سيرجان به تهران كرد.

جهانشاهي در خلال اين راهپيمايي به اتهام اقدام خلاف شأن روحانيت دستگير و به ۲ سال زندان محكوم شد كه پس از تحمل هشت ماه از آن با دستور مقامات عالي رتبه نظام آزاد شد.

اكنون سيصد و سيزده روز از تحصن طلبه سيرجاني در حرم حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) مي گذرد.

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

شيوخ عرب ، نوكران استكبار در منطقه

بر كسي پوشيده نيست كه سران رژيم هاي بحرين ، امارات ، سرزمين حجاز (عربستان مجعول) جزنوكري براي ارباب براي استمرار حكومتشان كاري در منطقْه خاورميانه ندارند . در همين كشور هاي نيم وجبي به بركت مخازن زير زميني نفتي  شيوخ بي مسئوليت و دنياطلب به همراه اقوامشان دمار از روزگار مردمشان در آورده اند . حتي كار بجايي رسيده كه استعمار پير انگليس نام سرزمين حجاز را با ترفند هاي نظامي و سياسي تغيير داده و خاندان سعود را در آن مكان مقدس كه بيت الله الحرام و زادگاه و مدفن پيامبر بزرگ اسلام در آن واقع شده بحاكميت رسانده و عربستان سعودي ناميده است . جزيرة العرب يا شبه جزيره عربستان و به عبارت صحيح تر &laquo; حجاز &raquo; در نقشه هاي جغرافيائي محو شده است و پادشاهان مستبد آل سعود يكي بعد از ديگري بعد از جلوس به تخت سلطنت خود را خادم حرمين امن الهي دانسته و مقدرات حجاج جهان را براي زيارت خانه خدا در مكه و مدفن منور رسول اكرم در مدينه را در موسم حج و حج عمره بدست گرفته اند . و حتي براي زيارت اماكن متبركه قانون وضع كرده و براي ورود مسلمانان جهان به اين دو شهر مقدس براي اداي فريضه واجب حج ويزاي مخصوص صادر مي كنند . اكنون كه بيداري ملت هاي مسلمان به بركت انقلاب اسلامي ايران محقق شده و از طرفي سازمان كنفرانس اسلامي به دليل نفوذ اين كشور ها در آن سازمان عملاً كارايي چنداني در تعيين خط مشي هاي سياسي و اقتصادي ملل مسلمان را ندارد ، بجاست كه جمهوري اسلامي ايران طرح نظارت بر اداره بيت الله الحرام توسط شورايي از كشور هاي اسلامي را در سطح بين المللي مطرح و با حمايت ملت ها و نه حكومت ها حرم امن الهي را از دست وهابيون و حاكميت آل سعود خارج نمايد . با آرزوي اقتدار مسلمين و اهتزاز پرچم اسلام در دنيا . 

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

میخوارگی شاه سعودی خادم حرم امن الهی

هموطنان گرامی و مسلمانان - با رویت عکس پیوست آیا می توان قبول کرد که پادشاه عربستان خادم بیت الله الحرام و مدینه النبی باشد ؟ بادشاهی که دستش بخون جوانان عربستان و بحرین آلوده است و علناً میخوارگی می کند و برای خوش خدمتی به آمریکا و صهیونیست ها در هرجا که بیداری اسلامی مردم را به سرنگونی دیکتاتور ها واداشته توطئه و دسیسه چینی می کند و به دیکتاتور های فراری پناه می دهد ؟ !! آیا وقت آن نرسیده که دو شهر مقدس مکه و مدینه در سرزمین حجاز توسط شورای انتخابی کشور های اسلامی جهان اداره شود ؟ تا نظر شما چه باشد ؟

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

به وبلاگ خود خوش امدید

ای نام تو بهترین سر آغاز

بی نام تو نامه کی کنم باز

با قدم و قلم در دنیای حقیقی و مجازی در کمین دشمنان اسلام و ایران هستیم . فضولباشی

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: 15 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 785
بازدید کل : 84223
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

Alternative content