فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


انتخابات مجلس شورای اسلامی

 با درود به روان پاک امام راحل و شهدای رهرو امام ، به یمن غیرت و شرف ایرانی و تعصب اسلامی مان علیرغم تلاش دشمنان در انتخابات مجلس نهم که در دوازدهم اسفند ماه 1390 برگزار خواهد شد شرکت کرده و ضمن اعلام مشروعیت نظام اسلامی به جهان ، مشت محکم دیگری نیز بر دهان یاوه گویان خواهیم زد . اینک تقریباً گروه هایی در نبود احزاب فعال در کشور که جای تأسف است ، برای انتخابات با اعلام لیست کاندیدا های خود مشخص شده اند . برملت است که با مروری به نحوه فعالیت نمایندگان مجلس هشتم و عملکرد های آنان و با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری، نمایندگان اصلح خود را برای مجلس نهم انتخاب کرده و سعی کنند که نمایندة انتخابی شان مثل بعضی از آقایان و خانم های نماینده در مجلس هشتم وکیل الدوله نباشند و از صحن علنی کمتر غیبت کنند و به فکر مردم کشور و حل مشکلات حوزه انتخابی شان و مملکت باشند . مجلس نهم باید مجلسی باشد که قوانین فرمایشی و ضد مردمی تصویب نکند . نمایندگان با ارائه طرح های قانونی نسبت به اصلاح قوانین سابق اقدام عملی بکنند و در این مورد قوة اجرائیه و قوه قضائیه را مساعدت و معاضدت نمایند . و بجای طرفداری از دولت و وزرای کابینه و ایجاد بت  و شخصیت سازی کذایی از مسئولین کشور ، به فکر مصالح ایران و رفاه و عدالت اجتماعی باشند . در ذیل تصویر تشکل های سیاسی که در انتخابات فعال خواهند بود ، بارگذاری شده است . اکنون بر عهده احاد جامعه است که با بصیرت کامل  کاندیدا های نمایندگی مجلس شورای اسلامی را از لیست های انتخاباتی گروه های سیاسی گزینش و آرای خود را به صندوق های رأی بیندازند . 

 

 

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:جبهه,انتخابات,کاندیدا,مجلس, | موضوع: <-CategoryName-> |

دهه فجز

آغاز دهه فجر اسلامی بر آزادیخواهان و عدالت جویان جهان مبارک باد

در دوازدهم بهمن ماه 1357 شمسی ، با ورود امام خمینی (ره) به تهران و استقبال تاریخی مردم انقلابی ایران از معظم له روند انقلاب اسلامی در برابر رژیم پهلوی تغییر نمود و در 22 بهمن بعد از ده روز نظام منحوس و استبدادی پادشاهی سقوط کرد . مستکبرین و نظام سلطه پایگاه خود را در منطقه خاورمیانه از دست داده و بعد از آن رشد فکری مسلمین و بیداری اسلامی برعلیه حاکمان ظلم و جور در جهان آغاز به پیشرفت کرد . اکنون بعد از گذشت سی و سه سال دنیا شاهد قیام های مردمی بر علیه نظام سرمایه داری و کفر و الهاد است . این تحولات حاصل تفکرات و مجاهدت های امام راحل و رهبری های داهیانه ایشان  وحضرت آیت الله خامنه می باشد .

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:فجر,امام,خمینی,بهمن, | موضوع: <-CategoryName-> |

بخندیم یا گریه کنیم ؟

 گناهش گردن سایت خبر آنلاین . خبر را بخوانید و ببینید آیا بصیرت و خبرگی شورای محترم نگهبان با اینگونه رفتارها بجای بصیرت معنوی و عقلانی به سمت سیاست زدگی و عملکرد جناحی پیش نمی رود ؟ جلب اعتماد عمومی برای ارگان سرنوشت سازی مثل شورای نگهبان یک وظیفه و تکلیف شرعی و ملی است . چرا قبل از ثبت نام این گونه شخصیت های روحانی که درجة اجتهاد هم دارند با آنان مشاوره نمی شود ، تا اینگونه ارزش هایمان را زیر سؤال نبریم ؟

روزنامه جمهوری اسلامی: یک عضومجلس خبرگان برای انتخابات مجلس، رد صلاحیت شد 

انتخابات - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

 

 

 

 

تیزی تیغ حذف هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر یک عضو مجلس خبرگان رهبری هم کارگر افتاد. این داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی که هم اکنون عضو مجلس خبرگان رهبری نیز می‌باشد، با استناد به بند یک ماده 28 قانون انتخابات مجلس، رد صلاحیت شده است. به موجب بند یک ماده 28 داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید دارای التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی باشند. نکته سؤال برانگیز اینست که فردی که فاقد التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی است چگونه می‌تواند عضو مجلس خبرگان رهبری باشد؟! این، سؤالی است که شورای نگهبان باید به آن پاسخ بدهد.

http://www.khabaronline.ir/detail/196545/politics/election

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:شورای نگهبان,خبرگان رهبری,انتخابات,بصیرت, | موضوع: <-CategoryName-> |

پسر احمدی نژاد کجا درس می خواند ؟

 من خبری را در بارة محل تحصیلات عالیه پسر رئیس جمهورمان در سایت تابناک خواندم و دلگیر شدم . صد البته تحصیل برای همه خوبست ولی نه به هر بهایی ! اگر این خبر دروغ باشد که انشاالله دروغ است هزاران بار به درگاه خدا توبه کرده و همینجا از دکتر احمدی نژاد عذرخواهی می کنم . ولی اگر راست باشد باید زحمت جواب جمله ای که نوشتم « تحصیل خوب است » را خودم  بدهم . اما به چه بهایی ؟ وقتی یک انسان شعار ساده زیستی می دهد و حاضر است درآمد و دارایی های خود را اعلام کند و مثل اسلاف شغلی خود فرار از قانون نکند ، بایستی مراقب خیلی رفتار ها و دخل و خرج های خود باشد . وگرنه مردم اعتماد خود را نسبت به شخص از دست می دهند . بدون هیچ توضیح دیگر دعوت می کنم خبر را بخوانید و با یک حساب سرانگشتی دخل خرج چنین دانشجویی را در ماه حساب کنید . آیا چنین تحصیلی رواست ؟

 

پسر احمدی نژاد کجا درس می خواند؟

کد خبر۲۲۲۹۷۰

تاریخ انتشار۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴

»ملت ما» نوشت: 

چندی پیش اخباری به دست آمد مبنی بر اینکه پسر بزرگ تر محمود احمدی نژاد یعنی مهدی، در حال تحصیل در شعبه دانشگاه شریف واحد کیش در مقطع دکترا است. 

پس از پیگیری های انجام شده معلوم شد که هزینه تحصیلی تمامی رشته های دکترا در واحد کیش دانشگاه شریف نزدیک به 20 میلیون تومان در هر ترم است.

 این روزنامه به نقل از دی نیوز آورده است محل سکونت مهدی احمدی نژاد نیز در یکی از بهترین مکان های جزیره کیش بوده و در همین برج نیز دو واحد برای همراهان پسر رئیس جمهور تهیه شده است.

برگرفته از سایت تابناک

و اینهم تکذیب شهریه از جانب دانشگاه شریف :

 

 

دانشگاه شریف ضمن تایید تحصیل پسر احمدی نژاد در کیش: هزینه اش کمتر از آن است که در رسانه ها آمده 

آموزش - تابناک نوشت:

 
 
 
روز گذشته روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف با انتشار بیانیه ای اخبار منتشر شده در خصوص هزینه تحصیل مهدی احمدی نژاد را تکذیب کرد.
به گزارش روزنامه «ایران» در این بیانیه آمده است: در پی درج خبری مبنی بر تحصیل آقای مهدی احمدی نژاد در واحد بین الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه 20 ملیون تومان در هرترم، باطلاع می رساند: ایشان ضمن طی فرایند معمولی و باگذراندن آزمون مربوطه در این واحد پذیرفته شده است و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با احتساب تخفیف مربوط به اعضای هیات علمی دانشگاه ها در کل مدت تحصیل ایشان به مراتب از مبلغ اعلام شده پایین تر می باشد.
ضمن تکذیب این خبر مخدوش اصحاب رسانه بویژه خبرگزاری ها را به رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای و پرهیز از دروغ پراکنی و شایعه سازی دعوت می نماید. همچنین دانشگاه صنعتی شریف حق پیگیری قضایی این خبرسازی های کذب را برای خود محفوظ می دارد.
دانشگاه حق دارد که برای خود حق قائل شود ولی چرا میزان شهریه ای که یک مبلغ عمومی است اعلام نشده ؟ حال کاری نداریم که آقا مهدی فرزند استاد دانشگاه شریف است و از تخفیف برخوردار شده ! این تخفیف به چه میزانی است ؟ از این گذشته اجاره آپارتمان در کیش و در همان محل سکونت مهدی خان چقدر است ؟ بهر حال ما نمی گوئیم که فلان کسک برای دکوراسیون خانه اش هزینه میلیاردی به گردة بیت المال گذاشته ، می گوئیم فرزند رئیس جمهور ساده زیستمان هزینه زندگی اش بالاست . خدا از سرش بریزد و راکفلر ایران شود ولی بعنوان یک شهروند مسلمان ایرانی حق داریم بدانیم منبع و منشاء این هزینه های پسر ارشد رئیس جمهور ایران اسلامی کجاست ؟

 

 

 

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:احمدی نژاد,مهدی,کیش,دکترا, | موضوع: <-CategoryName-> |

رحلت پیامبر اکرم

رحلت پیامبر رأفت و مهربانی و آموزگار رستگاری ، محمد مصطفی صلی الله وآله وسلّم و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام را به ره پویان حق و عدالت و آزادگی تسلیت عرض می کنم .

در این فرصت بدست آمده ضمن آرزوی سلامتی برای مسلمانان قرآنی و پیروزی مسلمین بر کفر و استکبار و نفاق ، پشنهاد می کنم که انشاالله برای سال آینده از همه شهر های ایران بر اساس یک برنامه ریزی حساب شده ، در جهت همبستگی با عاشورائیان پیاده و زوار اما حسین علیه السلام ، راهپیمائی به سمت مشهد مقدس از سوی جوانان و افراد واجد شرایط جسمی برگزار شود بطوریکه در روز 28 یا سی ام ماه صفر کاروان ها برای پابوسی امام رضا علیه السلام به مشهد برسند . تا چشم دشمنان دین با دیدن سیل عظیم عاشقان اهل بیت کور شود . و صالح ترین مرجع برای تحقق این عمل قدسی مراکز بسج سپاه پاسداران در هر شهر و روستا می باشد .

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:مشهد,رحلت,محمد,راهپیمائی, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 784
بازدید کل : 84222
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

Alternative content