فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


الهام علی اف مزدور آمریکا و صهیونیزم

 لابد تا بحال تصویر این دست پرورده مکتب لنینیسم و فرزند پیر کمونیست شوروی سابق حیدر علی اف نخجوانی را دیده اید . پدرش حیدر با ترفند های سیاسی پسر خود را به سان یک ولیعهد بجانشینی خود انتخاب کرد و او نیز با تقلب در انتخابات جمهوری آذربایجان ( ایران شمالی ) مجدداً خود را در پست رئیس جمهوری ابقاء کرد . الهام که تربیت یافته مسکو است تا سال 1991 اصلاً ترکی بلد نبود . وقتی پدرش رئیس مجلس نخجوان خودمختار بود به نخجوان آمد و از آن پس در خدمت پدر دوره دید تا مردم مسلمان آذربایجان را به سوی لائیکیسم و یک حکومت سکولار و ضد دینی سوق دهد . خارج کردن دین رسمی جمهوری باصظلاح آذربایجان از قانون اساسی و دنباله روی از سیاست های آمریکا و حمایت از رِژیم صهیونیستی و گرایش به ترکیه و اقمار آمریکا در منطقه ، سرکوب مسلمانان از اقدامات الهام علی اف در زادگاه پدرش است . ( زادگاه خودش مسکو است ) .

اخیراً  در شهر های مختلف ایران شمالی (باکو - سومقائیت - نارداران - شکی - گنجه - لنکران و ...) مساجد بدست مأموران دولت به بهانه های واهی تخریب و در مدارس پوشش اسلامی و حجاب ممنوع شده است . در اعتراض به این سیاست های اسلام ستیزانه ، مسلمانان که 98 در صد جمعیت مناطق ترک نشین شمال ارس را تشکیل می دهند با تجمعات خود به دیانت و پایبندی شان به اسلام مهر تأیید زدند ولی این تجمعات بدست نیروهای امنیتی الهام سرکوب و سران احزاب اسلامی دستگیر و محاکمه و به حبس های طویل المدت محکوم شدند . حضرات آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی و ... اعتراض خود را به خط مشی حاکم باکو ابراز فرمودند . اکنون برماست که به یاری خواهران و برادران مسلمان و زجر کشیده ایران شمالی بشتابیم و با قلم و قدم و درم ، نسبت به بیداری اسلامی مردم ایران شمالی و ساقط کردن مهره آمریکا و صهیونیست ها در مرز های شمالی ایران اهتمام نمائیم . باشد که بر اثر گذر زمان و شرایط به وجود آمده فرزند جداشده از مادر به آغوش مام وطن بازگردد . انشاالله

 

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

عید غدیر

عید سعید غدیر بر عاشقان امامت و ولایت مبارک باد .

انشاالله همواره تحت شفاعت علی علیه السلام و توجهات خالق منان موفق و عاقبت بخیر باشید . عید غدیر یاد آور حقانیت ولایت و فقاهت و اجتهاد است . برمسلمین فرض است که در پیروی و پشتیبانی از مقام عظمای ولایت در به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و مبارزه با دشمنان قرآن کریم و دین ستیزان لحظه ای غفلت نکنند .

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

بازیگران سینما را حلوا حلوا کنیم !

 به این فرمایشات احمقانه یک دست اندرکار سنما توجه کنید : « این کارگردان ادامه داد: بی‌احترامی به هنرمندان باعث دلخور شدن آنها می‌شود زیرا هنرمندان حساس هستند و گلشیفته فراهانی نیز به همین دلیل از کشور رفت. هرچند شمقدری تلاش‌های بسیاری کرد تا وی را بازگرداند اما اتفاقاتی افتاد که این کار میسر نشد. ما امروز باید به فکر کسانی باشیم که هستند . » 

واقعاً بعضی ها شرم نمی کنند حقایق را وارونه می بینند ؟ و در مقام دفاع از کسی بر می آیند که به ارزش های ملی و دینی خود پشت کرده و در دیار فرنگ چوب حراج به ناموس خود و غیرت ایرانی زده !! به هنرمندی که تربیت اسلامی و حداقل ایرانی ندارد نه تنها احترام نمی گذاریم بلکه عدم وجود چنین عروسک های متحرک وابسته به فرهنگ غربی را به ز وجودشان می دانیم . بعضی از بازیگران زن ایرانی را آقای سلحشور هرچند با ادبیاتی متین تر می توانست توصیف کرده و خواستار پاکسازی محیط هنری سینما می شد ، ولی آنچه که ایشان گفتند آیا خارج از واقعیت های عینی در جامعه بازیگران زن ایرانی بود ؟ بقول آقای عزیز الله حمید نژاد که بهتر است بدون اظهار نظر های گستاخانه وپیشنهادات وقیحانه ، فقط کارگردانی اش را بکند ، روح هنرمند حساس است . ولی کدام هنرمند ؟ تصاویر بعضی از این خانم ها با یک روسری نیم بند در سایت های مختلف از عکس های عریان بعضی از هنرپیشه های هالیوودی سکسی تر است !! آیا این رفتار های ضد ارزشی هم از روح حساس این عجوزه های رنگ و بزک کرده نشأت می گیرد ؟ جامعة  هنری ایران به چنین باصطلاح هنرمندانی نیاز ندارد . اینها باید از سینما و تلویزیون ایران حذف شوند . نام منحوس چند نفر از این صاحبان روح حساس  را ببرم که در خارج از ایران با رفتار هایی نه تنها غربی بلکه فاحشه وارمشغول صیقل دادن روح حساس خود شده اند ؟ این ها چه بهتر هرچه زود تر به همپالگی هایشان در آن سوی آبها بپیوندند و برای امثال سازگارا و نوری زاده و گنجی و میبدی و مهاجرانی و ... هنرنمایی کنند . و دستگاه های فرهنگی و هنری ما حتما باید به سمت و سوی اصلاح جامعه ورزش و هنر کشانده شوند و مسئولین ذیربط با غیرت ایرانی و اسلامی خود ، ورزش و هنر کشور را که بدست چند نوکیسه و فاقد تربیت ایرانی اسلامی ، در حال انحطاط فرهنگی است نجات دهند و یقین داشته باشند که اکثریت جامعه ایران چنین استعداد های ابلهی را نمی خواهد . انشاالله که اقدامات شجاعانه و غیرتمندانه مسئولین را در این زمینه شاهد باشیم  . در ادامه مطلب بیانات این کارگردان « که توصیه می کند هنرمندان دو شخصیتی و عوامل گسترش فرهنگ غربی را روی سرمان بگذاریم و حلوا حلوا کنیم » را درج کرده ام . 


ادامه مطلب
نويسنده: فضولباشی | تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

همه چيز درباره سردار قاسم سلیمانی

سلام بر شما - عید سعید قربان را به حضور هم میهنان خوب و بزرگوارم تبریک عرض می کنم .

        الغرض : حتماً در خبر ها شنیده اید که یانکی ها برای فرار از بحران های داخلی و خارجی دولت احمق ها یعنی آمریکا سناریویی کمدی و سرتاسر دروغ و تهمت علیه ایران بزرگ تنظیم کردند . خبر این بود  « ایران قصد ترور سفیر عربستان را داشته است !!‌» این حمقای اسلام ستیز و ایران هراس این را فکر نکردند که چشم و گوش جهانیان از بس فیلم های خبری ساختگی و صحنه سازی های الکی اینها را دیده و دروغ های خبری امثال رادیو آمریکا و فردا و بی بی سی و دویچه وله و... را شنیده اند که دیگر حنایشان نزد مردم دنیا رنگی نداشته وفقط این نوکران حلقه بگوش آنها نظیر شاه عربستان و شاه اردن و امیر امارات و همپالگی هایشان دولت های انگلیس و فرانسه و آلمان و رژیم صهیونیستی است که به ادعاهای واهی کاخ سفید و پنتاگون رنگ و لعاب زده و نشخوار میکنند . بعد از این سناریوی کمیک ، یکی از نمایندگان کنگره آمریکا بدلیل سرافکندگی ارتش اشغالگر آمریکا در عراق و افغانستان و شروع به ترک عراق ، علت این شکست تحقیر آمیز را متوجه ایران و فرمانده دلیر و حق طلب سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی انداخته و عوعو کنان پوزه خود را به میکروفن خبرگزاری ها مالیده و پیشنهاد می دهد که قاسم سلیمانی را ترور کنید !!

اکنون این سؤال پیش روی جهانیان است : آنهایی که بیش از سی و دو سال است ایران اسلامی را به دروغ تروریست و تروریست پرور به دنیا معرفی میکردند چطور شده که از روی استیصال و درماندگی خود فرمان ترور صادر می کنند ؟ آنان که دم از حقوق بشر میزدند اکنون خود بعد از دارا بودن زندان های مخوفی مثل گوانتانامو قانون شکنجه به تصویب میرسانند ؟ و شرم هم نمی کنند !

در قسمت ادامه مطلب می توانید با این فرزند دلیر ایرانی « سردار قاسم سلیمانی » آشنا شوید . دشمن نیز بداند ایران فرزندان شهادت طلب بی شماری دارد که هرکدام یک قاسم سلیمانی مسلمان  و عاشق اهل بیت و خواهان استقلال و آزادی ملتهای مستضعف هستند .


ادامه مطلب
نويسنده: فضولباشی | تاريخ: دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:قاسم سلیمانی,آمریکا, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 783
بازدید کل : 84221
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

Alternative content