فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


مراقب سوء استفاده دشمنان ایران در ورزشگاه ها باشیم

با توجه به موقعیت حساس استان آذربایجان ، و سوء استفادۀ عناصر فریب خوردۀ دشمنان ایران و با عنایت به اینکه عناصر اندک تجزیه طلبان پان ترکیست در مناطق ترک نشین فعال هستند و همیشه میخواهند با حرکات غیرقابل پیش بینی شده خود را در اندازه های حداکثری نشان دهند ، لازم است سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو های امنیتی هوشیاری بیشتری را در ورزشگاه های مختلف که تیم فوتبال تراکتورسازی بازی دارد از خود نشان دهند و مانع تبلیغات سوء این بی وطنان و طرفداران آپارتاید زبانی شوند . متن خبری ذیل را بخوانید تا به اهداف شوم تجزیه طلبان پان ترکیست بیشتر آگاه شوید . ضمناً باطلاع میرساند که در وبلاگ حاضر و چند وبلاگ دیگر به مدیریت چند نفر هموطن متعهد در خصوص فعالیت ها و نظرات گروهک های تجزیه طلب و علت و تاریخ تشکیل فرقه تجزیه طلب آذربایجان که به پان ترکیست های آذری شهرت دارند مطالبی در آیندۀ نزدیک تقدیم هموطنان خواهند شد .

توضیحات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اتفاقات دیدار با الجزیره در گفتگو با «فردا»؛
سرویس ورزشی «فردا»- در حاشیه دیدار تیم های تراکتورسازی و الجزیره، پارچه دست نویسی از سوی عده ای وطن فروش در ورزشگاه به نمایش درآمد که خواندن نوشته روی آن دل هر ایرانی را به درد می آورد. به ویژه آنکه حریف نماینده ایران، تیمی از امارات بود،‌ کشوری که ادعای مالکیت جزایر سه گانه ایرانی را دارد و بی شک تماشای جمله "آذربایجان ایران نیست" از سوی اماراتی ها هرگز به سود ایران و ایرانی نیست.
 
در این باره با محمد حسین جعفری گفتگویی کوتاه در خصوص نحوه ورود این پارچه های دست نویس به ورزشگاه انجام دادیم. مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز در این باره گفت: مورد خاصی در ورزشگاه ‍پیش نیامد و فقط شش نفر پارچه دست نوشته ای را باز کردند و سه یا چهار دقیقه در دست خود نگه داشتند که خوشبختانه عوامل امنیتی کار خود را به خوبی انجام دادند. به غیر از این مورد، مشکل خاص دیگری در ورزشگاه به وجود نیامد. 
 
 
محمد حسین جعفری، با بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار «فردا» درخصوص نحوه ورود این پارچه های دست نویس به ورزشگاه توضیح داد: حرکت انجام شده یک کار برنامه ریزی شده بود. آنها برای وارد کردن دست نوشته هایشان به داخل ورزشگاه، این دستمال ها را به عنوان لباس زیر بر تن خود کردند و وقتی وارد ورزشگاه شدند، با دکمه به یکدیگر وصل کردند تا تبدیل به یک شعار شود. 
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: دشمن ما از هر شرایطی و از هر فرصتی برای ایجاد بحران در کشور استفاده می کند. این کار انجام شده نشان دهنده ضعف و حقارت دشمنان ایران است. زور آنها در حد همین دستمال های دست نوشته است. از نظر من اصلا پرداختن به این موضوع امری بی ارزش است و مسئله آنقدر کوچک بوده که باید نسبت به آن بی توجه بود تا فکر نکنند کار خاصی انجام داده اند. شما مشاهده کردید که 85 هزار نفر در ورزشگاه یکصدا تیم تراکتور را تشویق کردند و فقط همان شش نفر اقدام به این کار بی ارزش کردند.  
 
مدیر عامل تراکتورسازی در ادامه از دستگیری این افراد توسط عوامل امنیتی خبر داد و گفت: من شنیدم که با این افراد برخوردهای لازم انجام شده است.
 
جعفری در پاسخ به این سوال که چه اقدامات فرهنگی از سوی باشگاه تراکتورسازی برای جلوگیری از رفتارهای این چنینی انجام شده، اظهار داشت: ما ارتباط تنگاتنگی با بدنه هواداران پیدا کردیم و این مسئله موجب شده در بین هواداران تراکتور، به غیر از مسائل حرفه ای فوتبال، مسئله دیگری شاهد نباشیم. تعامل، برنامه ریزی، صحبت، ارسال پیام و همکاری و علاقه مندی هواداران باعث شده تا هیچ مشکلی در بازی های تراکتورسازی به وجود نیاید.  
 
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در بخش پایانی اظهارات خود درباره جایگاهی که تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا برای خود متصور است، عنوان کرد: ما در حال حاضر به این فکر هستیم که بازی در دوحه را با موفقیت پشت سر بگذاریم. بعد از آن شاید یک مقدار کار ما راحت تر باشد. ما در گروه خود با تیم های بسیار قدری طرف هستیم و تمام سعی خود را بر صعود از گروه قرار داده ایم. 
 

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

انتقاد از رفتار رئیس جمهور در ونزوئلا

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور متذکر شد: "گویا شما نمی توانید تفکیکی بین شخصیت حقوقی و حقیقی تان قائل شوید که اقدام به بغل کردن مادر و دختر رئیس جمهور ونزوئلا می کنید".

صراط: در حالی که افکار عمومی همچنان تحت تاثیر پیام عجیب و حیرت آور احمدی نژاد برای مرگ چاوز قرار دارد، رئیس جمهور در سفری که به ونزوئلا برای مراسم تدفین هوگوچاوز داشت، دست به اقدامات محیرالعقول تازه ای زد که قوای هاضمه جامعه قدرت پذیرش آن را نداشت.

رئیس جمهور کشورمان در شرایطی که برخی روسای جمهور کشورهای دنیا در کنار تابوت هوگوچاوز ایستاده بودند و لنز دوربین رسانه های جهان هم با دقت اوضاع را زیر ذره بین داشت، در مقابل پیکر رئیس جمهور ونزوئلا زانو زد و تابوت را بوسید و در حاشیه این مراسم با در آغوش گرفتن مادر و دختر چاوز خطوط قرمز دیپلماسی ایران اسلامی را زیر پا گذاشت و شوک دیگری را به جامعه ایران و بلکه جهان وارد کرد.

از این رو خبرنگار صراط در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به بررسی این مسئله پرداخت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخن به پیام احمدی نژاد برای مرگ هوگو چاوز اشاره کرد و گفت: "برخی از تعابیری که رئیس جمهوری کشورمان برای مرگ رئیس جمهور ونزوئلا به کار برد با مبانی اسلامی ما در تضاد است، و ایشان باید توجه داشته باشند که بکار بردن واژگانی همچون شهید، صالح و یا رجعت تامل بیشتری را می طلبد".

علی مطهری  در ادامه یادآور شد: "یکی از مناقشات استاد مطهری در دوران قبل از انقلاب با گروه های کمونیستی و مجاهدین بر سر همین مطالبی بود که امروز جناب احمدی نژاد مطرح می کنند؛ چرا که آنها هم کشته های خودشان را با اجتهاد شخصی شهید معرفی می کردند".

نماینده مردم تهران به رئیس جمهور توصیه کرد برای درک مفاهیم مقدسی همچون شهید به منابع دینی و علما رجوع کنند تا برای ایشان روشن شود که چاوز شهید شده یا خیر؟ چرا که در معارف اسلامی شهادت به معنای مرگ آگاهانه در راه خداست.

این چهره منتقد دولت در تبین ریشه چنین اظهاراتی از سوی احمدی نژاد اشاره داشت: "بر ما پوشیده نیست که عقبه فکری چنین مواضعی از سوی اسفندیار رحیم مشایی پشتیبانی می شود و ما می بینیم که مرتب این افراد تاکید دارند که اسلام یعنی عشق به همه انسانها و آزادی عدالت و توحید و با این ادبیات اسلام را هم در رده ادیان دیگر می بینند".

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به شکوه و تاریخچه غنی فرهنگی ملت ایران اظهار داشت: "رئیس جمهور نباید فراموش کند که بعنوان نماینده چنین ملتی در عرصه بین المللی حضور پیدا می کند و همه حرکات و سکنات او زیر ذره بین و دارای پیام است."

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور متذکر شد: "گویا شما نمی توانید تفکیکی بین شخصیت حقوقی و حقیقی تان قائل شوید که اقدام به بغل کردن مادر و دختر رئیس جمهور ونزوئلا می کنید".

وی در پایان خاطر نشان کرد: "چنین مسئله روشنی نیاز به درک عمیقی از معارف دینی ندارد و هر تازه مسلمانی هم بخوبی می داند که مرزبندی بین محرم و نامحرم در اسلام چگونه است؟"

 

نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

نقدی بر پیام تسلیت

سلام . از خداوند برای همۀ دوستان خوبم سلامتی و شادکامی و پیروی از احکام رکین الهی مسئلت می کنم . همۀ موحدین عالم اعم از زرتشتی و کلیمی و مسیحی و مسلمان میدانند که جز صراط مستقیم که خالق ما را رهنمون شده ، راهی دیگر برای رسیدن به رستگاری نیست . در این بین خداوند برای کسانی که ادارۀ جامعه را بر عهده می گیرند تکالیفی را تعیین کرده که استنکاف از آن تکالیف و انحراف از سبیل الله موجبات تفرقه - فرقه گرایی و ... را فراهم می آورد . متأسفانه در روز های اخیر عده ای برای رسیدن به اهداف دنیائی خود اقدام به سفسطه بافی و تفسیر به رأی در خصوص صلاحیت فعلی و  آتی اشخاصی از روی احادیث و اشارات قدسیۀ قرآنی کرده اند که بهیچ وجه اجازۀ ورود به ساحت آن را نداشته اند . علیهذا با احساس تکلیف در خصوص حراست و پاسداری از اعتقادات مسلمین شیعه ، یکی دو مطلب از سایت های خبری را در این وبلاگ منعکس می کنم . و دوستانم را دعوت به فرمانبرداری از رهبر معظم انقلاب و علمای اعلام و آیات عظام می نمایم . مباد روزی سبب ساز شادی دشمنان اسلام و ایران باشیم . تکلیف صلاحیت کاندیدا های انتخابات ریاست جمهوری  را شورای نگهبان تعیین و گزینش رئیس جمهور را مردم با آرای خود انجام خواهند داد . فریب وعده وعید ها و شیوه های گوناگون برای رای بدست آوردن کاندیدای خاص را نخوریم و اگر در انتخاب فرد اصلح شکی داریم از راهنمائی های افراد خبیر و صالح استفاده کنیم . انشاالله .

لطفا ادامه مطلب را مطالعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 791
بازدید کل : 84229
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

Alternative content