فضولباشی


فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


عدالتخواهي

خبري را از سايت خبري جهان نيوز برايتان درج مي كنم و قضاوت را به خود شما مي سپارم . ولي ناچارم اين را بگويم كه مگر اين طلبة جوان جز جاري شدن عدالت چيز ديگري ميخواهد ؟ آقايان مسئولين يا شعار ندهيد و يا اينكه عدالتخواهان را دريابيد . تا كي اين مملكت بايد بر اساس حفظ منافع و مصالح وابستگان نوكيسه و تاراجگر آقايان بچرخد ؟ فضولباشي

حجت الاسلام جهانشاهي كه سيصدو سيزده روز از تحصنش در حرم مطهر حضرت عبدالعظيم مي گذرد، گفت: تاكنون وظيفه ام را انجام داده ام و اگر مسئولان به مطالبات حقير پاسخگو نباشد تا زمان ظهور حضرت مهدي(عج) به اين راه ادامه خواهم داد.

حجت الاسلام عليرضا جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني كه اكنون در ضلع جنوبي حرم مطهر حضرت عبدالعظيم حسني(ع) سكني گزيده است، در گفت وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس گفت: شرايط منطقه و جنايات آمريكا در كشورهاي اسلامي نزديكي ظهور امام زمان عجّل الله تعالي فرجه الشريف را نويد مي دهد و همه ما مسلمانان به اين بهار جهاني اميدواريم.

وي با بيان اينكه دعا مي كند رضايت آن حضرت و نايب به حقش مقام معظم رهبري را جلب كند، تصريح كرد: همه ما بايد بدانيم اگر مورد رضايت حضرت آقا قرار نگيريم قطعا مورد رضايت امام زمان هم نخواهيم بود.


جهانشاهي در پاسخ به اين سؤال كه آيا قصد اتمام تحصن و بازگشت به سيرجان را ندارد، گفت: فكر ميكنم در اين مدت تنها به وظيفه ام عمل كرده ام و اگر مسئولان به مطالبات بنده پاسخگو نباشند تا زمان ظهور حضرت مهدي عجّل الله تعالي فرجه الشريف به اين راه ادامه خواهم داد.

بر پايه اين گزارش، حجت الاسلام عليرضا جهانشاهي چندي پيش به دليل مفاسدي كه در شهر خود در زمينه زمين خواري هاي كلان مشاهده كرد، اقدام به اعتراضاتي كرد كه عدم اعتنا به اين اعتراضات وي را ناگزير به راهپيمايي از سيرجان به تهران كرد.

جهانشاهي در خلال اين راهپيمايي به اتهام اقدام خلاف شأن روحانيت دستگير و به ۲ سال زندان محكوم شد كه پس از تحمل هشت ماه از آن با دستور مقامات عالي رتبه نظام آزاد شد.

اكنون سيصد و سيزده روز از تحصن طلبه سيرجاني در حرم حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) مي گذرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1