فضولباشی


فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


از دست فروشنده های اینترنتی به کی پناه ببریم ؟

یکی از ایرادات و اشکالات سرویس های وبلاگ و شبکه های اجتماعی ایرانی مثل همین لوکس بلاگ و فیس نما ، تبلیغات بیش از حد و مزاحم است که هم وقت کاربران را می گیرند و هم اینکه موجب رنجش هستند . من خود مدتها بود که با وبلاگم در لوکس بلاگ کاری نداشتم ولی به محض اینکه وبلاگ را راه اندازی کردم امروز 18 تبلیغ در بخش نظراتم بود . تبلیغات لینک گذاری تا با صلوات بر پیامبر برای خرید سی دی های مداحی !! فکر نمی کنم که این فروشندگان اینترنتی که گاهاً اجناس شان هم تقلبی است کار درستی می کنند ! چون عین مهمان سرزده ای می مانند که برای تبلیغ و فروش محصولات خود بهر ترفندی دست می زنند که به هدفشان برسند . در این نوع تبلیغات مزاحمتی ، در مرحلة اول مدیران و گردانندگان سایت لوکس بلاگ مقصرند که یا باید طراحی سایت را طوری انجام میدادند که تبلیغات کالا ها ، آنهم کالا هایی که ساخت چین و کشور های آسیای شرقی هستند و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و یا اینکه بد آموزی دارند ، به دلخواه صاحب وبلاگ تبلیغات روی وبلاگ قرار گیرد . در هر حال این فروشگاه های اینترنتی هم به اقتصاد کشور و هم به فرهنگ عمومی جامعه لطمه میزنند . و در مرحلة دوم خود تبلیغ کننده ها که چند نفری را پشت کامپیوتر نشانده اند که مدام در وبلاگ ها و لمیل مردم تبلیغ بارگذاری کنند . بدون اینکه بدانند در ایران وقتی جنسی را از مغازه و با بررسی کامل میخری سرت کلاه می گذارند کجا مانده با چشم بسته و کالای ندیده را بخری که هم گرانتر از بازار قیمت دارند و هم اینکه هزینة گزاف پستی نیز به قیمت اضافه می شود !! و خرید اینترنتی در قاموس آموزه های ایرانی جایی ندارد .  متاسفانه هیچ متولی هم نه پاسخگوی مردم در خصوص گرانی و بی کیفیت بودن اجناس فروشگاه های اینترنتی است و نه اینکه برای این فروشگاه ها ضابطه ای قائل شده اند . و در حال حاضر از نظر حقوقی نیز عمل تبلیغی این فروشگاه ها در حکم مزاحم تلقی می شود . بهر حال برای اولین و آخرین بار به صاحبان این فروشگاه ها دوستانه خواهش می کنم که برای وبلاگ من تبلیغ  مبادلة لینک و کالا نفرستند . من نه میخواهم بازدید کننده داشته باشم و نه اینکه تمایلی به لینک دادن و لینک گرفتن دارم . انشا الله که این خواستة من اجابت شود . در غیر اینصورت مجبور خواهم شد که در این وبلاگ و سایر وبلاگ ها نسبت به افشای ماهیت فروشگاه های اینترنتی مباحثی را مطرح سازم . فضول باشی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فضولباشی | تاريخ: یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 84325
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1