فضولباشی


فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


آغازی دوباره با عرض ارادت خالصانه

سلام  - دیروز غرق تماشای فوتبال بودم . مس خوب بازی میکرد و تراکتور سازی هم حرص مرا درآورده بود . در همین حین تلفن زنگ زد . کوشی را برداشتم . یکی از دوستان بسیار نزدیک از من خواست که وبلاگ را فعال کنم . پرسیدم چه چیزی باعث شد که مجدداً بفکر اینترنت بیفتی ؟ گفت نمازی وبلاگشو آپ کرده و بمن خبر داد وبعدش هم از من خواست به تو و ایراندوست بگم که شما هم وبلاگتونفعال کنید . گفتم چرا خودش زنگ نزد ؟ گفت چون مهمون داره وقت نکرده به من حواله داد . گفتم من فعال می کنم بشرطی که همه جمع بشیم و مثل سابق بر اساس یک برنامه منسجم فعالیت کنیم . ........... حال دوستان ، آمدم و سایر دوستانم را هم به هر قیمتی وادار به آپ کردن وبلاگ هایشان می کنم تا اخلاص و ارادتم را به دوستان فضای مجازی اثبات کنم . پس آمدیم تا بنویسیم . از هر دری سخن بگوییم . با دشمنان ایران خصمانه و با دوستان ایران مهربانانه صحبت کنیم . عاشقان ایران را هم روی سر میگذاریم و خدمتشان می کنیم . باشد تا آینده چه پیش آورد ؟ تا یادم نرفته قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی را در جام حذفی ایران به علاقمندان و هواداران این تیم خوب تبریزی بالاخص به خانم نمازی و آقای گلدوست  و ایرج عزیز که بخاطر این تیم سر می شکنند تبریک می گویم . به امید روز های بهتر و اضاعی سالمتر برای فوتبال کشور - برادر شما فضولباشی

 

 



نظرات شما عزیزان:

گلدوست
ساعت17:56---8 اسفند 1392
از تبریکتان ممنون . ولی من هرگز سر نمی شکنم بلکه دوست دارم با ابراز شادی در برنده شدن تراکتور سازی تبریز احساس خود را به اطرافیان با بالا پریدن و هورا کشیدن نشان دهم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فضولباشی | تاريخ: یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:سلام,وبلاگ,فوتبال,تراکتورسازی,فضولبلشی, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1