فضولباشی


فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


مخالفان دولت سوریه با جنایتکاران مزذور امیر قطر و شاه سعودی ؟

در دنیا معمولاً رسم بر این است که مخالفان یک رژیم حکومتی با انتشار نظرات خود در رسانه های داخلی و خارجی ضمن جلب توجه مردم و جذب طرفدار ، اقدام به ساقط کردن سران رژیم می کنند ویا مردم چنان به تنگ می آیند که با خواست رهبران مخالف دولت دست به اعتراض عمومی می زنند و انقلابی رخ می دهد . ویا اینکه با دخالت دولت های خارجی مخالفین مسلح شده و علیه دولت مرکزی شورش می کنند . هرسه نمونۀ یاد شده در دو سال اخیر در قارۀ آفریقا دیده شد . مصر ، لیبی ، تونس و یمن مصداق بارز همین حالات هستند . 

اما در کشور سوریه ، مزدورانی را از نقاط مختلف دنیا گرد آورده و از طریق لبنان و فلسطین اشغالی و عراق و ترکیه وارد خاک این کشور کرده و همین جانیان را بعنوان مخالفین دولت سوریه به انواع سلاح ها تجهیز و برعلیه شهروندان سوری برای ساقط کردن دولت بشاراسد بکار گرفته اند . جالب تر این که در مورد سرنوشت دولت سوریه ، کشور های همیشه فضول و مدعی دموکراسی یعنی دولت های انگلیس و فرانسه و آلمان به سرکردگی آمریکا ، نسخه پیچیده و بدست مخالفان داده اند و در این رابطه دو نوکر معلوم الحال در منطقه یعنی امیر قطر که در سفرش به غزه ، با اهداء موبایل مجهز به ردیاب بیک فرمانده فلسطینی موجب شهادت وی بدست صهیونیست ها گردید و شاه ملعون عربستان که الحق نوکر مارکدار آمریکاست مأمور تسلیح این مخالفان شده و دولت بدبخت ترکیه که کاسه گدایی برای اتحادیه اوروپا بدست گرفته ، عهده دار آموزش مزدوران خارجی با نام مخالفان دولت سوریه شده است . مخالفانی که مردم عادی سوریه را زیر گلوله های خمپاره قتل عام می کنند . جنایات این باصطلاح مخالفان در شهر های درعا و حلب و دمشق ، روی هیتلر و شارون و بگین و استالین را سفید کرده است . آری ، این است حقوق بشر و دموکراسی واقعی به سبک اروپایی و آمریکایی !! خبر زیر گویای حقیقت جنایت های غرب و نوکرانش در سوریه است .

 

کد خبر: ۳۱۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵
 

حملات خمپاره ای تروریستها به دانشگاه دمشق و بیرون رانده شدن صدها آواره سوری از سوی مقامات ترکیه از جمله خبرهای مربوط به سوریه است. 

به گزارش مهر، شبکه الاخباریه سوریه از فرود آمدن گلوله های خمپاره در منطقه البرامکه در دمشق و زخمی شدن شماری خبر داد. این گلوله های خمپاره که از سوی گروههای تروریستی شلیک شده بود، به دانشگاه دمشق اصابت کرد و دهها دانشجو را به خاک و خون کشید. شبکه اسکای نیوز هم به کشته و زخمی شدن شماری از دانشجویان در حمله تروریستها به دانشگاه دمشق اشاره کرد. 
 
از سوی دیگر منابع آگاه از اخراج 600 آواره سوری مقیم ترکیه به دنبال آشوب در اردوگاه سلیمان شاه خبر دادند. 
 
در ادامه عملیات ارتش سوریه در دیراالزور، حومه حمص و ادلب و نیز حلب شمار دیگری از اعضای گروههای تروریستی مسلح مورد حمایت قطر، عربستان، امارات، ترکیه و غربی ها به هلاکت رسیدند. 
 
دولت سوریه در واکنش به تصمیمات خطرناک اخیر اتحادیه عرب علیه سوریه و مشروعیت بخشی سران عرب به کشتار سوریها و ارسال سلاح و پول برای گروههای مسلح و همچنین دادن کرسی دولت سوریه به مخالفان در اتحادیه عرب تاکید کرد تصمیمات اتحادیه عرب، آشکارا منشور این نهاد را نقض می کند و پدیده خطرناک و ویرانگری برای این نهاد به شمار می رود و اعتبار باقی مانده آن را از بین می برد. 
 
دولت سوریه تاکید کرده است تصمیمات اتحادیه عرب در افزایش ریخته شدن خون سوریها و تشویق تروریسم و تروریستها و مانع تراشی در برابر تلاشها برای حل مسالمت آمیز بحران سهیم بوده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فضولباشی | تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 84293
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1