فضولباشی


فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


به چه گناهي كشته شد ؟

 شهيد مصطفي احمدي روشن نيز بخيل شهدا پيوست . او شهيد شد تا دنيا به قصي القلبي و جنايتكاري مدعيان حقوق بشر و دموكراسي آمريكايي صهيونيستي بيشتر پي ببرد . غربي هابراي سكينه محمدي آشتياني قاتل و زاني و اوصانلوي جاسوس و تاج زادة خائن سايتها باز كردند و درق پاره ها سياه كردند ولي براي تروريسم دولتي اسرائيل و آمريكا و وجود زندان هاي مخوفي چون گوانتانامو و ابوغريب و قانوني كردن شكنجه و زنداني كردن بدون محاكمةبيگناهان بدست سيا در آمريكا مهر سكوت بر لب زدند . و اين خفقان غربي در برابر ترور هاي كور دانشمندان ايراني  يعني حقانيت ايران ، يعني اقتدار و توانمندي ايران در برابر آمريكا و اسرائيل . 

چهار  دانشمند هسته اي ايران كه بدست نوكران داخلي سيا و موساد  به شهادت رسيدند ايرانيان عاشورائي را در عزم خود براي در هم پيچيدن طومار استكبار مصمم تر كرده است . و در آينده ثابت خواهد شد كه اين شهداي گرانقدر چرخ هاي پيشرفت و تعالي ايران را براي رسيدن به اهداف عالية اسلامي و نجات بشريت از يوغ استكبار و كاپيتاليسم شكست خورده و دنيايي عاري از جنگ و خونريزي تند تر كرده اند .

براي تبرك و گرامي داشت شهيد بزرگوار احمدي روشن چند تصوير از ايشان و خانواده محترمشان را زينت بخش اين مطلب مي كنم.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:08---26 دی 1390
با سلام خدمت شما. ممنون که از وبلاگ من دیدن کردین. شمام راه خوبی را دنبال می کنین به نکات خوبی هم اشاره کردین. انشاالله روزهای گریه ی صهیونیستها هم نزدیکه روز اشکهای آمریکا و هم دستان اروپاییش که بی شک همه زیر نظر فراماسونری هستند وفکر می کنند شیطان تکیه گاه خوبی است. به امید آگاهی و روشنی مردم از حقایق جهان و پیروزی مسلمین...پاسخ:دوست من اگر انسان از خدا جدا شود بالطبع در دامن شیطان خواهد افتاد . فراماسونری نیز دامن شیطان است و امیدوارم هرگز مسلمین در دام شیطان گرفتار نشوند

سيمين
ساعت12:20---26 دی 1390
روحش شاد و راهش پر رهرو .

هادي
ساعت12:08---26 دی 1390
بعد از 22 بهمن 1357 تا به امروز با استكبار و نواكران داخلي و خارجي اس سرو كله زده ايم و دنيا بايد قبول كند كه دشمنان هيچ غلطي نتوانسته اند بكنند و از اين پس هم نخواهند توانست . منافقين ، تجزيه طلب ها و صدام معدوم و در نهايت فتنه 88 و جريان انحرافي جواب خود را گرفته اند انشاالله به همت جوانان فهيم ايران آمريكا و اسرائيل را هم سرجاي خود خواهيم نشاند تا روح امام راخل و شهدا را شاد كنيم .
پاسخ : انشاالله . در این شکی نیست که اگر ملت در پشتیبانی از سیاست های نظام استوار بر عهد خود بایستند ، آمریکا و اذنابش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فضولباشی | تاريخ: دو شنبه 26 دی 1390برچسب:شهيد,احمدي روشن,ايران, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1