فضولباشی


فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


ادب مرد به ز دولت اوست !

 بعد از فحاشی های وزیر و وکیل و ... که از ره آورد های معجزۀ هزارۀ سوم در چند سال گذشته است ، چشممان به مصاحیۀ آقای خطیب سرپرست فدراسیون مسأله دار کشتی نیز روشن شد . یک موقعی علی آبادی از این هارت و پورت ها کرد و بالاخره سرجایش نشاندند و اکنون یک آدم مدعی مسئولیت ورزش کشتی ، «گنده تر از هیکلش» ، بیک ارگان ورزشی بین المللی توهین کرده است . براستی ما را چه شده که خود را در برابر دیگران خیلی بزرگ می پنداریم و ادب  خود را در برابر رسانه ها از دست می دهیم و به عواقب آن هم فکر نمی کنیم ؟ به خبر زیر از سایت خبری فردا از قول خبرگزاری فارس توجه کنید و ببینید چه کسانی مسئولیت ورزش ملی و بومی ما را به دست گرفته اند ؟ در این مورد باید وزیر ورزش و جوانان پاسخگو باشد . 

کد خبر: ۳۱۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
حجت‌الله خطیب درباره نامه فدراسیون جهانی کشتی مبنی بر عدم اجازه به نمایندگان کشورمان برای حضور در انتخابات هیئت‌رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا گفت: برای اولین بار است که این موضوع را از شما می‌شنوم مگر می‌شود که چنین موضوعی صحت داشته باشد؟ 

 این صحبت‌ها در حالی از سوی خطیب مطرح می‌شود که روز گذشته نامه‌ای از سوی فیلا با امضای میشل دوسون دبیرکل فدراسیون جهانی کشتی برای فدراسیون ایران مبنی بر عدم حذف نمایندگان کشورمان از انتخابات هیئت‌رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا به علت تغییرات مکرر در فدراسیون ایران و عدم پرداخت بدهی‌های معوقه به فیلا ارسال شده بود. 

خطیب درباره بدهی‌های ایران به فیلا گفت: چنین موضوعی هم درست نیست البته فدراسیون‌هایی مانند آمریکا حدود 100هزار دلار بدهکار هستند، ما همچنین حدود 20 تا 30 هزار فرانک سوئیس بدهکاریم که مبلغی نیست. نمایندگان هم مشکلی برای حضور در انتخابات کنفدراسیون کشتی آسیا ندارند. 
ش
سرپرست فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: فیلا غلط می‌کند ما را تهدید کند. ایران در حال حاضر ترسیم کننده سیاست‌های فدراسیون جهانی کشتی است و با قدرت می‌گویم که آنها جرأت چنین کاری را ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فضولباشی | تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1